کلوب بچه های دانشگاه بعثت شیراز
 
    


  • قالب سبز
  • قالب سبز
  • قالب سبز

  تبليغات شما در اين محل


درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید

موضوعات

آرشيو مطالب

نويسندگان

پيغام مدير
به وبلاگ کلوب بچه های دانشگاه بعثت شیراز خوش آمديد ...
قالب اين وبلاگ با به روزترين امكانات توسط جديترين مرجع قالب ، قالب سبز ساخته شده .
اميد است از وبلاگ من حداكثر استفاده را بريد .
با تشكر مدير : کلوب بچه های دانشگاه بعثت شیراز
اس ام اس


+++++++++++++++

 

هر کسی از راهی رسید بی دریغ تکه ای از قلب ما کند و پرید.

 

فرستنده : 7979***0938

 

+++++++++++++++

 

برای دیگران عشق کور است اما درمورد من این صادق نیست چون وقتی من عاشق شدم تورا دیدم.

 

فرستنده : 3219***0937

 

+++++++++++++++

 

از طلوع عشق تا غروب سرنوشت و از غوغای زندگی تا سکوت مرگ دوستت دارم.

 

فرستنده : 6348***0938

 

+++++++++++++++

 

 

 

O,,

 

I”

 

 

 

 

 

 

….,O
L”       

 

 

 

 

 

 

O

 

I

 

 

 

 

 

 

,…./”””;|O 

 

 

تعجب نکن دارم نماز شکر میخونم چون تورو دارم.

 

فرستنده : 6348***0938

 

+++++++++++++++

 

خوشبخترین و سعادتمندترین آدم روی زمین تو نیستی ، اونیه که تورو داره...

 

فرستنده : منیره از زنجان

 

+++++++++++++++

 

خدایا کمیت را فدای کیفیت نکن کمتر خلق کن ولی آدم خلق کن.

 

فرستنده : 3355***0938

 

+++++++++++++++

همیشه در زندگیت جوری زندگی کن که " ای

 

 

کاش

 

" تکیه کلام پیریت نشود.

 

فرستنده : رها

 

+++++++++++++++

 

باز باران بی ترانه ، گریه های بی بهانه / میخورد بر سقف قلبم ، یادم آید روی ماهت / باورت شاید نباشد که دلم تنگ است برایت.

 

فرستنده : دانش از تهران

 

+++++++++++++++

رفتی ... بی آنکه مرا به خدا بسپاری ... نمی دانم

 

 

خدا

 

 

را از یاد برده بودی یا مرا؟

 

فرستنده : دانش از تهران

 

+++++++++++++++

 

گفتی مسافری و من ساده ام که سالهاست نماز دلم را شکسته میخوانم...

 

فرستنده : دلشکسته عیسی نجمی

 

+++++++++++++++

 

فریادها مرده اند ، سکوت جاریست ، تنهایی حاکم سرزمین بی کسی است. ماکه خدا نیستیم پس چرا از همه تنهاترینیم؟

 

فرستنده : 6989***0936

 

+++++++++++++++

 

اون چیه از گل بهتره؟ از رنگین کمان قشنگتره؟ از دنیا باارزش تره؟ از آب پاکتره؟ نمیدونی؟ واقعا که! تو هنوز منو نشناختی؟

 

فرستنده : امید از تهران

 

+++++++++++++++

 

با افکار زیبایت زندگی کن ، چون زندگی به اندازه فکرهای تو زیبا میشه.

 

فرستنده : 5947***0939

 

+++++++++++++++

 

تابستان که میشود دلم شور میزند ... نکند طعم گیلاسهای بازار ، مرا از خاطرت ببرد!

فرستنده : الهه 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





     نويسنده : سامی        دسته : <-PostCategory->        20:57 - چهار شنبه 8 تير 1390برچسب:,        بازديد :              

لينک دوستان

لينک هاي روزانه

امكانات وبلاگ
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 758
بازدید کل : 199191
تعداد مطالب : 155
تعداد نظرات : 50
تعداد آنلاین : 1


شروع کد تغییر شکل موس -->